Pagina's

vrijdag 22 maart 2019

Nuvo Embellishment Mousse

Hallo allemaal,

Nuvo embellishment mousse. Daar hebben jullie vast allemaal al over gehoord maar wat doe je ermee?
Er zijn tal van verschillende techniekjes waar je deze mousse kan voor gebruiken. Vandaag ga ik er ééntje belichten maar houd het blog zeker in het oog want ook de andre technieken komen nog aan bod. 
Wil je de hier gebruikte materialen in de webwinkel zien klik dan gewoon op de foto.


Dit is de kaart, hieronder volgt de uitleg.

Je neemt een Nuvo blending brush (ik noem ze altijd scheer-kwastjes :-) omdat mijn vader nog steeds zo'n ding gebruikt) en je dipt ze in de middelste kleur zie de foto hieronder welke kleur ik heb gebruikt.

Citrus Green en breng aan met strijkende bewegingen van links naar rechts en/of van rechts naar links en doe enkel het midden stuk van je kaart.

Pacific Teal is de tweede kleur en die breng je op de bovenkant aan en overlap met het citrus green een beetje


Burnished Bronze is de derde kleur en die breng je op de onderkant aan en ook hier een beetje overlappen met het citrus green.

Je achtergrond is nu helemaal klaar, inderdaad hee weinig moeite en heel snel gedaan. Je kan nu gaan bestempelen hoe je maar wil. En ook de kleuren van de embellishment mousse kies je uiteraard zelf.

Heel veel plezier met deze super eenvoudige techniek.










4 opmerkingen:

  1. Leuke techniek. Bedankt voor de beschrijving!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! (ik gebruik nog steeds PanPastel of DI of |DO voor een snelle achtergrond) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die gebruik ik ook allemaal Gerrina maar de mousse geeft een mooie glans die je bij de andere materialen niet hebt. :-)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle