Pagina's

woensdag 31 oktober 2018

Alcohol inkten

Hallo,

Vandaag staat in het teken van de alcohol inkten.
Je kan er de leukste achtergronden mee maken.


Hier heb ik met stazon een stempel op mijn alcohol inkt achtergrond gezet.


Hier heb ik het alcohol paneel schuin gesneden en in zijn geheel opgekleefd.


Bij deze heb ik met een grote sneeuwster mal de sneeuwster uitgestanst en dan het rest paneel opgekleefd.


De ster die ik bij de vorige kaart heb uitgesneden heb ik hier opgekleefd.


Hier met mallen gewerkt om een scene te maken om voor mijn achtergrond te zetten.


Hier moest de mooie alcohol inkt achtergrond de blikvanger zijn dus heb ik er enkel een sneeuwster opgekleefd in het midden.


Ook hier is de boven- en onderkaart elkaars spiegelbeeld.


Veel succes met de alcohol inkten.

Groetjes,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle