Pagina's

zaterdag 14 maart 2020

ArtSpecially

Hallo allemaal,

Zoals ondertussen iedereen wel weet gaat het ArtSpecially event dit weekend niet door. Super jammer voor de organisatie, voor ons standhouders omdat er vele uren en weken tijd zijn ingegaan en veel extra materialen aangekocht zijn.

Maar het is vooral ook erg jammer voor jullie, die uitkeken naar de vele gratis workshops.
Iedereen is het vast met mij eens dat dit nochtans de enige juiste beslissing is, op onze gezondheid staat geen prijs en niemand van ons zou willen dat dit grote feestje zou eindigen in een drama ook al zou het maar 1 persoon treffen dat zou er dan één te veel zijn, nietwaar?

Om de pijn te verzachten heb ik besloten om alle aanbiedingen die ik voorbereid had voor ArtSpecially online aan jullie aan te bieden en meer zelfs,  ik ga er nog een aantal acties bovenop doen.

Hoe gaat dit in zijn werk gaan? Bijna dagelijks ga ik hier op mijn blog een actie lanceren, er gaan regelmatig foto tutorials bij staan en inspiratie kaartjes, er komt ook een filmpje aan en veel meer. Kom dus elke dag even naar het blog om het laatste nieuws te vernemen. De acties duren de hele maand maart zolang de voorraad strekt.

Wil je zeker zijn van bepaalde items mag je deze online bestellen en in de opmerkingen box "RESERVERING" schrijven. Dit is enkel nodig als je denkt dat je nog interesse gaat hebben in een andere actie en deze wil toevoegen.

SAMEN GAAN WE ER EEN ONLINE FEESTJE VAN MAKEN!!
Ik hoop dat jullie zullen kunnen genieten van de vele inspiratie die ik jullie ga presenteren.

Vandaag is de Kick-Off en ik start met leuke aanbiedingen voor de nieuwste Ranger Alcohol inkten. Er zijn de nieuwste Alloys en er zijn maar liefst 15 nieuwe kleuren van de gewone alcohol inkt.
Ik heb ze los per stuk of je kan je voordeel doen met de pakketten.
Omdat ik jullie deze al zo snel mogelijk wilde aanbieden heb ik de voorbeeldjes nog niet helemaal klaar, deze worden morgen hier op het blog gepresenteerd met uitleg. Kom dus zeker morgen terug.

KLIK OP DE FOTO's -- dan kom je direct in de webwinkel bij het product terecht.








NU MET EXTRA KORTING! 
Opberging voor je flesjes alcohol inkt.



Heb je nog vragen of opmerkingen neem gerust contact op met mij:
veerle@veerlescreatievehoekje.be

Hartelijke groetjes,
Veerle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle