Pagina's

dinsdag 31 maart 2020

Video van Expanding Mousse Kaart

Hallo allemaal,

In de vorige blog post had ik verteld dat ik aan het testen was om de kaart te tonen in een video filmpje. Het opnemen is gelukt er zitten nog heel wat kinder ziektes in zoals het scherm dat beter in de andere richting wordt gedraaid, dichter naar mijn werkoppervlak filmen zodat jullie alles beter kunnen zien. Maar ik dacht dat het sowieso wel leuk zou zijn voor jullie om het te delen. Het kan alleen maar beter worden toch ? Veel kijk plezier.


Dit is de kaart nog eens. 
Onder de video staat een beschrijving van alle gebruikte materialen en een link naar de webwinkel.


Groetjes en hopelijk tot heel binnenkort voor een volgend filmpje.
Veerle

2 opmerkingen:

  1. Hoi Veerle! Leuk filmpje hoor! Ik stoor mij helemaal niet aan het feit dat je GSM wat hoger hangt of dat het beeld op zijn kant staat. Het was fijn om naar te kijken en ik kreeg het gevoel dat ik bij jou in de winkel stond! Hopelijk tot binnenkort! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je deze filmpjes maakt. Zo leren wij ook nieuwe materialen en technieken kennen. Deze expandingmousse wil ik toch ook eens proberen.
    Hou het gezond, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle