Pagina's

vrijdag 13 maart 2020

Maatregelen in verband met de openingstijden van de winkel

Beste klanten,

Het coronavirus slaat wild toe rondom ons heen. Nu we sociale contacten zoveel mogelijk moeten vermijden en we zoveel mogelijk thuis moeten blijven hebben wij gelukkig één van de mooiste hobby's, namelijk eigenhandig gemaakte wenskaarten. Ook grootouders bezoeken kan momenteel niet. Wat is er dan mooier dan een prachtig kaartje te maken en dat te versturen of in de brievenbus te steken bij onze geliefden, vrienden en oudere mensen in de buurt? Want ja we kunnen de ouderen in onze straat/buurt een hart onder de riem steken door een lief woordje te schrijven op een mooi kaartje en bij hen in de bus te steken. Dit kan hun mogelijke eenzaamheid doorbreken en zal hen blij maken dat er aan hen gedacht wordt.

De vlaamse regering heeft niet relevante winkeliers zijnde alle sectoren die geen voedingsmiddelen en/of dieren voeding verkopen het verbod opgelegd om in het weekend open te houden.

Aangezien zoals jullie allen weten mijn winkeltje heel erg klein is maakt het niet uit of het weekdag of weekend is. Van zodra er 3 of meer mensen aanwezig zijn zitten we dicht op elkaar.

Vandaar heb ik besloten alle vaste winkeltijden af te gelasten. In de plaats daarvan ga ik enkel op afspraak werken. Van maandag tot en met vrijdag en alle dagen van 10u tot 20u kunnen jullie bij mij terecht OP AFSPRAAK dus. Op deze manier kan ik het veilig houden voor jullie en ervoor zorgen dat er maximum 2 personen in de winkel zijn of slechts 1. Je kan wanneer je komt gerust je tijd nemen om alles te bekijken, vragen te stellen een demo te zien ik zal voldoende tijd per persoon reserveren. Er zal een kopje koffie of thee met een koekje/chocolaatje klaar staan voor de liefhebbers.

Uiteraard zal er met de bancontact kunnen betaald worden.

Deuren en klinken worden meermaals met warm water en detol gepoetst en er zal een flesje handgel beschikbaar staan in de winkel voor jullie.

Ik hoop dat jullie je kunnen vinden in deze maatregelen en dat ik sommigen van jullie toch nog mag verwelkomen.

Hartelijke groeten,
Veerle

1 opmerking:

  1. Je bent een Top mens ,om het toch voor iedereen op een fijne manier ,alles draaiende te houden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle