Pagina's

vrijdag 20 maart 2020

Inspiratie 3 met Herhaling Actie 1

Dag dames,

Eergisteren avond en gisteren avond ben ik aan het spelen geweest met de nieuwe kleuren alcohol inkt en met de Alloy's.
Ik heb me erover verbaasd hoe levendig de nieuwe kleuren zijn, echt prachtig.

Ik heb voor jullie kleurstalen gemaakt en ik zet ze er hieronder bij.
Ik ben ook van de pure Alloy's kleurstalen aan het maken die post ik morgen.

De actie van de inkten blijft geldig ik zet helemaal onderaan een foto van elke soort klik erop en je komt bij de juiste pagina in de webwinkel.

Van de vele vele achtergronden die ik gemaakt heb heb ik al een paar inspiratie kaarten gemaakt voor jullie. Die toon ik hier de rest volgt nog zo snel mogelijk.

Heel veel kijk en inspiratie plezier.
















EVEN EEN OPMERKING !!!

Als je met de Alloy's Isopropanol gebruikt denk er dan aan dat je nadien ook nog een beetje Blending solution toevoegd. Het is de Blending Solution die de Alloy's aan je papier gaan binden. Zoals het woord al zelf zegt. Doe je dat niet en je wrijft over de Alloy's eens je papier droog hangt het metaal aan je vingers.


Hier een impressie van een paar achtergronden die ik gemaakt heb.
Buiten beeld nog veel meer!! :-)



Op mijn eerste voorbeeld zitten volgende kleuren: Glacier/ Monsoon/ Gumball
en ALLOY Foundry
Ik heb hartjes gestanst uit het paneel met een mallen set van Sizzix Framelits Heart 657561 
Ik heb op Yupo papier rijkelijk Blending solution aangebracht en dan rijkelijk de 3 kleuren alcohol inkt. Ik heb met de Air Blower de inkt verspreid maar niet zitten pompen op je air blower alsof je een fietsband moet hard krijgen. Knijpen, verplaatsen, knijpen, verplaatsen en in alle richtingen en zeer gecontroleerd. Niet als een gek op dat ding zitten nijpen en de wind als een orkaan over je blad laten gaan. (tenzij je die look wil natuurlijk)

Vervolgens heb ik verspreid 3 kleine druppeltjes Alloy aangebracht en in elk druppeltje een klein druppeltje blending solution laten vallen en weer uit elkaar geblazen. ZEER GECONTROLEERD !!! De glans van de Alloy's is ronduit schitterend maar moeilijk te vangen op foto.  Maar ik heb mijn best gedaan voor jullie.




Dan nummer 2


Ook weer op Yupo en de kleuren Gumball + Ember + Boysenberry en Alloy Mined
Ik ben op dezelfde manier te werk gegaan.
Met dezelfde Sizzix hartjes mallen set het hart uitgesneden daarop een tekst gezet van Marianne Design CS1050 De ballonnen is een set van My Favorite Things MFT-1360 Deze zijn uitgesneden uit Zilver gloss karton.


Op deze foto zie je weer beter de glans van de Alloy



Deze is op het Silver Sparkle karton gedaan en weer met dezelfde werkwijze.
Helaas moet ik jullie de kleuren schuldig blijven, ik had ze op de achterzijde geschreven om ze niet te vergeten/verliezen. Daar dacht ik natuurlijk pas aan toen alles al op elkaar gekleefd was, sorry. De Hello snijmal is van Penny Black en is gesneden uit Glossy koper karton.



En dan de laatste.


Deze is Ember en Gumball en Alloy Mined.
Terug op Yupo papier.
De bloemen heb ik gestempeld met VersaMark op Vellum en bewerkt met wit embossing poeder. Daarna met de snijmallen uitgesneden en opgekleefd. Het tekstjes is van CreaLies en het leuke spraak ballonnetje is een mallen setje van craftEmotions.




Hier nog eens de actie, als je op de foto klikt kom je in de webwinkel.




SCHRIJVEN JULLIE HIERONDER OP WAT JULLIE FAVORIETE KLEURTJES ZIJN? IK BEN BENIEUWD !

Ik hoop dat jullie de inspiratie weer leuk vonden.
Tot morgen voor meer.

Groetjes,
Veerle




4 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    Favoriete kleurtjes..Geen idee. Ik heb geen alcoholinkt.
    Wat je hebt gemaakt ziet er super mooi uit. Vooral het zilver. Mooi effect

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie effecten! Alle kleuren zijn mooi, ik kan niet kiezen 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 3 favo’s: boysenberry, laguna, monsoon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle