Pagina's

woensdag 18 maart 2020

Inspiratie 2

Hallo dames,

 Sinds 12uur deze middag is de winkel dus volledig gesloten. Aan de dames die één voor één nog langs zijn gekomen ook gisteren en maandag een welgemeende hele dikke dank u wel.

Na de middag ben ik voor mijn bejaarde ouders en voor onszelf inkopen gaan doen voor enkele dagen zoals de regering ons gevraagd heeft dus ik heb voor jullie niets kunnen voorbereiden.

Vandaar ook vandaag een inspiratie, hopelijk vinden jullie dit toch ook leuk en wees gerust meer uitgebreide leuke dingen komen er in het kort aan. Het is hier allemaal heel erg chaotisch geweest om allerhande redenen waar ik jullie niet ga mee lastig vallen.

Even ter verduidelijking tot we meer duidelijkheid hebben over wat het beste is BLIJFT DE WEBWINKEL ALSNOG OPEN !!!!!

Ook voor de dames die online nog aangekocht hebben een welgemeende dank u wel.

En dan is het nu tijd voor het inspiratie kaartje. De boodschap op het kaartje is voor jullie ALLEMAAL !


Ik heb met verschillende kleurtjes Archival inkt de silhouet bloemen gestempeld.
Hieronder de stempel setjes die ik gebruikt heb.




Dat was het alweer.
Dank je wel voor jullie bezoekje aan mijn blog en graag tot morgen voor meer.

Hou het veilig !
Hartelijke groetjes,
Veerle Xx



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle