Pagina's

donderdag 19 maart 2020

ArtSpecially Actie 4

Dag dames,

Het is tijd voor alweer de 4de actie. Klik op de foto om naar de webwinkel te gaan.


4 Setjes AANKOPEN + 1 SET GRATIS

Deze Aquarel markers werken heel gemakkelijk en zijn zeer pigment rijk met een heel klein beetje kom je dus een heel eind.

Breng met de marker wat aquarel aan op je glasplaat of op een ander glad oppervlak.
Vervolgens neem je de kleur op met een vochtig water penseel of wat ik persoonlijk nog veel liever gebruik met een vochtig Aquarel penseel.


Je begint in te kleuren daar waar je de tekening het donkerste wil en werk verder door. Je kleur gaat dus sowieso een gradé hebben van donker naar licht.
Ook kun je gemakkeijk laagjes op elkaar zetten als je het nog donkerder wil. LET OP !! Je vorige laag moet goed droog zijn we zijn tenslotte met aquarel bezig.

De markers kun je onderling allemaal met elkaar mengen. Breng dus bv 2 kleuren aan op je glas mat of ander glad oppervlak en meng ze. Is je in te kleuren oppervlak wat groter meng dan zeker voldoende want als je een tweede keer moet mengen gaat het eindresultaat sowieso anders zijn.

Hieronder enkele kaartjes die ingekleurd zijn met de aqua flow markers.







Ik heb een kleine selectie genomen uit de vele vele kaartjes die ik al ingekleurd heb met deze Nuvo Aqua Flow Markers.

Ik wens jullie nog een fijne en vooral veilige dag.
Tot morgen, groetjes,
Veerle

3 opmerkingen:

  1. Prachtige serie kaarten met mooi kleurwerk. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd, het is een rare situatie waar we in zitten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Veerle. Met deze techniek ben ik nog niet bekend, maar dit ga ik zeker en vast wel eens proberen nu ik deze toffe voorbeelden van jou heb gezien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle