Pagina's

donderdag 5 maart 2020

Workshop Hobbysalon Antwerpen Dames Kaart

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie de dames kaart zien van de workshop tijdens het hobby salon. En nog extra inspiratie. Veel kijk plezier.

We beginnen met de kaart die jullie in de workshop konden maken.


Vervolgens hebben we de 1rste inspiratie kaart. Hier heb ik de bloemen slechts aan 1 zijde gedaan en de andere kant een witte strook gelaten. De overgang tussen links en rechts heb ik mooi afgewerkt met een strook zilver spiegel karton. Jullie hebben zwart spiegel karton gebruikt bij de mannen kaart. De vogeltjes gestempeld, ingekleurd en met de hand uitgeknipt. Opgekleefd met foam tape. De tekst is van de nieuwste setjes van Marianne Design die grote teksten zijn echt super leuk.


Bij nummer 2 heb ik opnieuw de hele achtergrond bewerkt. Maar ditmaal alleen de bloemen gebruikt. Ik heb de gerbera mal gebruikt van CraftEmotions, alles kleur gegeven met inkt en opgekleefd. Opnieuw de vogeltjes apart gestempeld en ingekleurd, uitgeknipt en met foam opgekleefd. De tekst is van de laatste serie tekst stempeltjes van Nellie's Choice met wit embossing poeder op zwart karton en met foam opgekleefd.


Bij nummer 3 heb ik weer enkel de bloemen gebruikt maar niet over mijn hele paneel. De kaart twee schuine randen gegeven. Opgekleefd met een foam vel. De tekst is opnieuw van de Marianne setjes.


En dan voor de laatste heb ik dezelfde techniek gebruikt en dezelfde kleuren maar een andere stempel. Om jullie te laten zien dat je met deze techniek eindeloos kan variëren. Weer een half paneel gedaan en het tekstje is opnieuw van Nellie's Choice.


Nog eens allemaal knus bij elkaar.



Voor de dames die de workshop hebben gevolgd, ik hoop dat jullie er thuis ook mee aan de slag gaan. Zoals je ziet kan je eindeloos veel variaties maken. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.

Groetjes,
Veerle

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle