Pagina's

donderdag 26 maart 2020

Nieuwe producten

Hallootjes allemaal,

Ik had het totaal niet verwacht maar ik heb gisterenavond een levering gekregen. En..... daar zaten nieuwe spulletjes in. Een nieuwe kleur van de Nuvo Shimmer Poeder en het gloednieuwe Nuvo Crackle Mousse. En ja natuurlijk ben ik er vandaag voor jullie mee aan de slag gegaan. Hieronder het resultaat. KLIK OP DE FOTO'S om naar de webwinkel te gaan.


De nieuwe kleur noemt Sunray Fountain en is een echt lente kleurtje.
DEZE NIEUWE KLEUR ZIT NIET BIJ IN DE PAKKET AANBIEDING !!!!
De voorraad is ook zeer beperkt.


Hier is een afgewerkte kaart. Ik heb nog eens door een stencil gewerkt voor een mooie subtiele look. De bloemen zijn ook ingekleurd met deze nieuwe kleur, de hartjes van de bloemen met Storm Cloud  en de blaadjes met Green Parade  en Falling Leaves. 

De stencil is van Altenew maar ik heb hem in de andere richting gelegd.


De stempel is ook van Altenew

ALT3781 Altenew Wild Flora Stempel Set ALT3781
En dan het tweede nieuwe artikel is de Nuvo Crackle Mousse en daar is een leuke actie in. Klik op de foto. De aanbieding is 2 stuks voor 12€ de adviesprijs voor 2 stuks is 15.80€ Er zijn 8 kleurtjes.

1390N Nuvo Crackle Mousse ACTIE 2 voor 12€
En ook hier heb ik een leuke kaart mee gemaakt. En omdat ik al eens graag raar doe LOL heb ik gekozen om de zwarte te gebruiken.


Hieronder stap voor stap uitleg.



Ik heb 300grs aquarel papier gebruikt want ik heb eerst een zachte achtergrond gemaakt met het nieuwe shimmer poeder. Dan een Dutch Doobadoo stencil erop gelegd en die opzij vast gekleefd.

470.715.613 Dutch Doobadoo Dutch Mask Art Honingraat Ongelijk  470.715.613

Dan de crackle mousse aangebracht met een Nuvo spatel stencil weg en goed aan de lucht laten drogen.


Ondertussen heb ik aan mijn decoratie gewerkt.


Ik heb met een set van Sizzix 3 vlinders gestanst uit Vellum en die heb ik op een strook Yupo papier gelegd. Dan heb ik de vlinders besprenkeld (genoeg niet te gierig zijn) met de nieuwe kleur alcohol inkt GUMBALL en met de Alloy Gilded en dan wat druppels Blending Solution erop laten vallen. Heel voorzichtig met de Air Blower de Alloy verspreid. Vlinder per vlinder af het Yupo papier genomen en telkens gedroogd met de heat tool.

662607 Sizzix Thinlits Die set -  Butterflies 662607

En dan zien de vlinders er zo uit. In het echt zijn ze zo mooi en het goud van Alloy is gewoon prachtig. Eens de crackle mouse droog was de kaart in elkaar gezet. 
Het tekstje is van CreaLies.

CLTZDFD01 Crealies Clearstamp Tekst & Zo Font Divers no. 1  CLTZDFD01
Hier nog een close up van de crackle mousse.

En natuurlijk heb ik met de strook yupo waar ik de vlinders op gemaakt heb ook een kaart afgewerkt.


Tekst weer van CreaLies en de bloemen van Altenew

ALT3781 Altenew Wild Flora Stempel Set ALT3781
Zo dat is het weer. Ik hoop dat jullie het weer een leuke inspiratie en blog post vonden.
Ik zou het tof vinden als jullie hieronder even vertellen wat jullie vinden van deze nieuwe kleur Shimmer poeder. Je kan als gast een antwoordje achterlaten je hoeft geen account te hebben. Kies dan voor anoniem maar zet er wel even je naam bij.

Alvast bedankt voor jullie reacties, ik lees ze graag.
Tot binnenkort, groetjes
Veerle








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle