Pagina's

donderdag 25 april 2019

Even uit de comfort zone komen

Hallo allemaal,

Heel af en toe maak ik op vraag van familie kaartjes op bestelling. Zo moest ik 3 huwelijkskaarten maken en 1 huwelijksverjaardag kaart. Ik hou dan ook altijd rekening met de smaak en voorkeur van de aanvrager én de toekomstige ontvanger. En dat wil zeggen af en toe uit mijn comfort zone komen. En dat is voor mij veel mallen gebruiken. Veel kijk plezier.

Hi everyone,

Sometimes I make cards on request for family. And so I had to make 3 wedding cards and 1 anniversary card. As I keep in mind the personal taste of the one who requests and those who will receive, this means leaving my comfort zone every now and then. And for me that is using a lot of dies. Enjoy.




Op de kaart hierboven heb ik toch wat stempelwerk opgesmokkeld. LOL
On the card above I did smuggle in some stamping. LOL


Deze laatste kaart is helaas geen goede foto. Maar de kaart was al weg dus kon ik geen nieuwe foto maken.
This last card unfortunately is not the best quality photo. But the card was already gone, so I couldn't make a new pic.

Hartelijke groetjes en tot de volgende.

Hugs and see you next time.


3 opmerkingen:

  1. Echt heel anders! Die 2e is mijn favoriet, al zijn de kleuren op elke kaart heel mooi elegant! Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou van mij mag je afentoe uit je comfort zone stappen de kaarten zijn prachtig Veerle
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle