Pagina's

donderdag 31 oktober 2019

1 Snijmal - 4 verschillende kaarten + nog een extraatje

Hallo allemaal,

Vandaag 4 leuke kaarten gemaakt met 1 Sizzix snijmal.
En je krijgt nog een bonus kaart extra.
Onder de foto's de uitleg hoe je eraan begint.
Veel kijk plezier.



Voor dit kaartje heb ik een 3D embossing folder van hout structuur gebruikt.
Na het embossen het papier gekleurd en een stukje ervan gebruikt.
Ik heb ook de Marianne Design sneeuwsterren stempels gebruikt. (klik op de foto)

MM1626 Marianne design Cling Stamp Tiny's Ice Crystal MM1626


 Hoe begin je eraan ?

Eerst heb ik een paneel gekleurd met Distress Oxide in 2 kleuren met behulp van een brayer.
De kleur mag niet te egaal aangebracht zijn.

Uit dit paneel heb ik de grote Sizzix mal gesneden. (klik op de foto)

664199 Sizzix Thinlits Die - Nordic Winter 664199 Tim Holtz
Met die uitsnede heb ik de eerste kaart gemaakt.
Met alle kleine onderdeeltjes die je hebt van de grote snijmal heb ik de andere kaartjes gemaakt.

Met de grote snijmal 1x uit te snijden heb ik dus 4 kaarten gemaakt. Ik had nog heel veel onderdeeltjes over waarmee ik nog kaartjes kon maken, maar helaas geen tijd meer. Met 1x de mal uit te draaien heb je dus heel veel kaartjes.

BONUS KAART

Omdat ik de Marianne Stempeltjes nu toch had heb ik ze ook apart gebruikt omdat het zo'n mooie sneeuwsterren zijn.
* Ik heb een strook afgeplakt op mijn kaart.
* Dan 3 kleuren Oxide inkt aangebracht op mijn kaart.
* Daarna water spetters aangebracht en dan zeer goed gedroogd.
* Vervolgens de sneeuwsterren gestempeld met VersaMark en dan Zilveren embossing poeder erop.
* Pas dan de afgeplakte strook weer vrij gemaakt. Tekst erin gestempeld en aan de bovenzijde en onderzijde een rillijn aangebracht.
* Opgekleefd op een zwarte basis kaart.




Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Heel graag tot de volgende keer.

Groetjes,
Veerle



4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle