Pagina's

woensdag 6 mei 2020

Voorstelling Nieuwe Collectie Card-io Stempels

Hallo allemaal,

Hier heb ik lang op gewacht.
Eindelijk is de nieuwe collectie van Card-io in huis en o-o-o wat zijn ze weer super leuk.
Ik ben er voor jullie al mee aan de slag gegaan maar gaan nog veel meer inspiratie kaartjes volgen.
Ik heb met de nieuwe stencils van Card-io een filmpje gemaakt, er zijn 3 verschillende modellen maar als jullie weten hoe 1 model werkt kun je met allemaal aan de slag.
Ik heb aan de lancering van deze nieuwe collectie ook een leuke weggeef actie gekoppeld.
Bekijk de onderaan de video en kom alles te weten wat je moet doen om ook een leuke stempelset te winnen.
Vrijdag al de bekend making van de winnaars.
Op mijn YouTube kanaal dus niet hier staat ook een link naar de volledige materialen lijst.
Veel kijk plezier.








4 opmerkingen:

  1. mooi en gaaf Veerle, ja ik zet op je blog ook altijd wat neer.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie voorbeeldjes met de nieuwe card-io stempeltjes.
    Ze zijn zo prachtig te combineren.
    Wie zou zo'n setje nu niet willen winnen ?
    Groetjes,
    Carla (Vaarsje)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle