Pagina's

dinsdag 30 juni 2020

Video + WEGGEEF ACTIE

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe weggeefactie.
Een prachtig pakket gesponsord door CraftEmotions.
En ook nu weer heb ik voor inspiratie gezorgd door aan de slag te gaan met de stempel setjes in het pakket. Veel kijk plezier.

Hier nog eens de afmetingen van de kaarten:
Basiskaart 11 x 28 cm zet een rillijn op 7cm
Binnenin Wit 10,5 x 13,5 cm
Opleg kaartjes voorzijde 2x Wit 6,5 x 10,5 cm
Gekleurde en bestempelde opleg kaartjes voorzijde 2x Oxide karton en dan gekleurd met Oxide inkt 6 x 10 cm
Hengsels die de slotjes zijn:
3x Wit strookje van 2,5 x 10 cm
1 paneel oxide karton van 6,6 x 9.7 cm kleur dit met oxide inkt en snijd daarna in 3 stroken van telkens 9.7 x 2.2 cm









9 opmerkingen:

  1. Mooie, leuke kaartjes in een speels modelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag het ook hier?
    Ik vind de blauwe het leukst! De eendjes vallen op en verder is het ook rustig van kleur. Top modelleke! Ga ik zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag maar enkel reacties op het YouTube kanaal doen mee voor het pakket.

      Verwijderen
  3. Altijd zo'n fantastisch creatieve voorbeeldjes en wat een mooie weggeefactie weer! Deze blog is veel speelser dan de vorige. Ik vind de stempeltjes echt leuk, het past bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dolfijn kaartje!ik vind de blauwe slotjes bij de eendjes het mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi, vrolijk en heel leuk Veerle

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer lieve, mooie kaartjes. Kunnen voor de kleinste goed dienen. Super idee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liliane uit westmalle4 juli 2020 om 20:56

    Schitterend,het blauwe vind ik prachtig,goe bezig

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle