Pagina's

zaterdag 29 augustus 2020

Nellie's Choice Design Team Kaart

 Hallo allemaal,

Vandaag is het aan mij om jullie wat inspiratie te geven. En ik heb ervoor gekozen om stempels en mallen op een wat aparte manier te gaan gebruiken.

Ik zal eerst even vertellen welke materialen ik heb gebruikt: 3D embossing folder Flowers-1 EF3D001 / Shape Dies Tags-1 SD174 / Voor de zwarte rand bovenaan Borders-2 HSDJ041 / Multi Frame Dies Wavy Round MFD071 En om alles te bestempelen heb ik gebruikt: Waves TXCS014 / Burst of Drops TXCS016 / Butterflies MAFS001 / Nubbles MAFS012 / Writing TXCS008 en de HI kun je stempelen met losse letters uit de Alphabet Javi ALCS005 en ik heb kleur aangebracht op de embossing folder met de ergonomische blending brush.

Werkwijze:

Wit karton tussen de embossing folder door de stans machine gedraaid. Dan dit licht blauwe kleur gegeven met behulp van de ergonomische blending brush.

De 3 grootste formaten Shape Dies SD174 uitgestanst telkens 2x De 2 grootste een roze kleur gegeven, de 2 volgende blauw, de 2 kleinste terug roze en dan heb ik van het grootste formaat nog 2 extra uitgesneden en die heb ik ook blauw gemaakt.

Daarna met de opgesomde stempels alle banners bestempeld.

Daar waar de stitch gaatjes zijn op de banners heb ik een zwart streepje gezet. Ik heb alle banners opgekleefd en ze telkens een heel klein beetje laten overlappen.

De smalste Border mal genomen en uitgesneden uit wit daarna zwart gekleurd met een Memento marker en bovenaan op de kaart gekleefd. Daarna de overstekende uiteinden afgesneden.

Eén van de grootste banners dwars opkleven.

Van de gekartede cirkels, de grootste een roze kleur gegeven en met Memento Rich Cocoa het randje bruin gemaakt en de kleinste een blauw kleur gegevn en ook het randje bruin gemaakt. Daarna beide cirkels opgekleefd.

Hopelijk kunnen jullie hier inspiratie uithalen en dan zie ik jullie graag morgen (zaterdag om 18u op Hobbyshop Nellie Snellen) terug want dan kom ik nog een keertje terug maar deze keer met een totaal andere kaart. Bedankt om te komen kijken en graag tot de volgende,

Veerle



5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt Veerle!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this card Veerle! That embossing folder is so pretty and I love how you colored in the centers. The banners are so pretty going across the top, gives movement to the card. Love it! Hugs, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle