Pagina's

woensdag 14 oktober 2020

Winter offensief

 Hallo allemaal,

Met mijn vorige kaart met de Card-io stempels heb ik het winter offensief ingezet en dus ook vandaag weer een winter kaart. Maar we gaan natuurlijk niet alleen maar Card-io kaartjes maken we gaan afwisselen. 

Op de kaart van vandaag heb ik ook een gloednieuw product gebruikt namelijk de bijenwas van CraftEmotions. 


Het is een bijenwas met toevoeging van sinaasappelolie. Van alle soorten wax die ik tot nu toe gebruikt heb is dit één van de fijnste om mee te werken. Hij is heel crémig en smeert goed uit en voelt heel aangenaam. De glans is ook heel mooi. Er is wel 1 heel groot nadeel aan. Door de toevoeging van de sinaasappelolie ruikt de was zo goed dat je er bijna van zou eten. LOL


Ga naar mijn YouTube kanaal om de film te bekijken daar staat onder de film een link naar de lijst met de gebruikte materialen. 

Vond je de film leuk geef dan zeker een duimpje omhoog en een berichtje achterlaten onder de film is ook altijd heel leuk waar ik heel blij om ben.

Veel kijk plezier en tot de volgende keer.

Groetjes, Veerle






 



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle