Pagina's

zondag 16 mei 2021

YouTube Video + Weggeef Actie

 Hallo allemaal,

Leuk dat jullie mijn blog weer bezoeken.

Ik heb weer een nieuwe workshop online staan voor jullie op mijn YouTube kanaal. En er is een leuke weggeef actie aan verbonden. Wat jullie moeten doen om te kunnen winnen kom je te weten op het einde van de film. Meedoen kan alleen op mijn YouTube kanaal. Reacties hier of op FB tellen dus niet mee. 

Ik wens jullie heel veel kijk plezier en succes met de win-actie !

Hartelijke groet, Veerle






3 opmerkingen:

  1. Hallo Veerle.
    Ik wil graag zo'n set winnen, omdat ik gemotiveerd werd door jou filmpje, om deze leuke kaart te maken en daarin mijn eigen inbreng erin aan te brengen.
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle