Pagina's

dinsdag 24 augustus 2021

Lavinia

 Hallo allemaal,

Hier weer eens wat inspiratie voor jullie.

Onder de kaart de uitleg hoe ik ze gemaakt heb.



Wat zijn de blad stencils van Lavinia toch leuk niet? Hier wat inspiratie voor jullie hoe je ze ook op een andere manier kan gebruiken. Mijn witte basis kaart is Florence karton van 10.5x29cm en dubbel vouwen. Daarop een zwarte mat van 10x14cm. Daarop mijn bewerkt kaartje dat is 9.5x13.5 cm en is ook florence karton.
Ik heb eerst het blad dat is de ST027 Tall Leaf erop gezet met de nieuwe Lavinia kleur Lime Punch LSE-16. Echt een heel mooi kleurtje, lekker fris. Daarna heb ik de cirkel stempel er enkele keren op gezet dat is de LAV583 Blue Orbs en die heb ik gestempeld met VersaFine Clair Verdant. Deze kleur is echt helemaal perfect compatibel met de Lime Punch. Om het geheel wat extra kleur te geven heb ik met een groene kleur uit de doos Altenew Metallic Aqural verf enkele cirkels ingekleurd en met deze kleur heb ik ook spetters aangebracht over mijn kaart.
De tekst heb ik met Archival jet Black erop gezet.
De vlinders is een set van Nellie's Choice de SD196 Butterflies. Het leuke is dat de vlinders ook een schaduw mal hebben. De schaduw mal heb ik gestanst uit Vellum voor een heel subtiel bodempje voor mijn vlinders. De vlinders zelf heb ik uit een restje Florence wit karton gesneden. Vleugeltjes beetje omhoog gezet en op de kaart gekleefd. In de set zitten 3 formaten ik heb enkel de 2 kleinste vlinders gebruikt de grootste niet. De kleinste heb ik 2x gebruikt.
En klaar. Een snelle kaart.

Groetjes,
Veerle


5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle