Pagina's

maandag 12 december 2022

Winter/Mannenkaart

 Hallo allemaal,

AALL & Create heeft heel leuke stempels en toen de set uitkwam met de herten kop was ik meteen verkocht. helaas duurde het een hele tijd voor ik ermee aan de slag kon, te veel ander werk. Gisterenavond heb ik wat ME-TIME genomen en eindelijk met de herten kop aan de slag gegaan.

Het resultaat zie je hieronder. Ik heb met de gouden verf van Cadence over de hele kaart spetters aangebracht en met de rode glitter verf van Cadence heb ik de bessen ingekleurd. De kop zelf heb ik ingekleurd met Ecoline brush markers en een LEEG waterpenseel.

Hieronder kun je enkele linkjes naar de webwinkel terugvinden van de gebruikte materialen.

Veel kijk plezier en tot de volgende,

Groetjes, Veerle



AALL & Create Stag set AALL & Create Stamp Stag AALL-TP-805 - veerlescreatievehoekje.be

AALL & Create Fallen Leaves set AALL & Create Stamp Fallen Leaves AALL-TP-806 - veerlescreatievehoekje.be

Cadence Gouden Verf Cadence Pure Gold Gilding Metallic Verf Puur Goud 01 040 0120 0070 (70 ml) - veerlescreatievehoekje.be

Cadence Glitter Verf Rood Cadence Dora Metallic Verf Dora Rood 01 011 0133 0050 (50 ml) - veerlescreatievehoekje.be

Ecoline Brush Pennen Oranje/Rood tinten Ecoline Set van 5 Brush Pens Rood 11509903 - veerlescreatievehoekje.be

Florence Aquarel Papier Florence Aquarelpapier Smooth White A4/200gr/12Vel (2911-6003) - veerlescreatievehoekje.be

Tekst Stempel Studio Light Studio Light Clear Stamp Essentials nr.341 JMA-ES-STAMP341 - veerlescreatievehoekje.be

Achtergrond met Oxide inkt Speckled Egg Ranger Distress Oxide - Speckled Egg TDO72546 Tim Holtz - veerlescreatievehoekje.be


 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle