Pagina's

woensdag 7 augustus 2024

VIDEO !

 Hallo allemaal

Ik heb weer een leuke video klaar voor jullie. Kijk goed welke video je aanklikt want ik heb er 1 in het Nederlands en 1 in het Engels gepost. de video bevat mega prachtige nieuwe kleuren van Wow! embossing poeders. Je kan hier op de Nederlandse thumbnail klikken dan ga ke rechtstreeks naar de juiste video op mijn YouTube kanaal.

Veel kijk plezier.

Hi dear viewers

Ik have another fun video ready for you. Watch wich video you click on because i have 1 in Flemmish and 1 in English. The video features some gorgeous new Wow! embossing powders. You can click here below on the English thumbnail, it will redirect you to the correct video on my YouTube channel.

Enjoy!




Mijn haak in mijn studio voor mijn Heat Tool.


Materialen gebruikt:

Materials used:

Wow! Embossing Powder Trio Candy Buffet

Wow! Embossing Powder Duo A Night on the Town

Wow! Embossing Powder Trio Speckled Pearl

Wow! Embossing Powder Ebony super fine

Studio Light CraftLab Cutting Die Poinsettia CCL-ES-CD858

CraftEmotions Cutting Die Takjes met Blad 115633/4005

EasyConnect op rol

Embossing Inkt Flesje

Embossing Inkt doos

Tekststempel Marianne Design


Afmetingen van de kaart / Card Measurements

Werk paneel / working card  10x14cm   3 15/16" x 5 1/2 "

Zwarte mat / Black mat     10,5 x 14,5 cm   4 1/8" x 5 3/4 "

Basis kaart / Card Blank        11x30cm vouw naar 11x15 cm                                                                                                   4.4 " x  5 15/15" (double this one to fold in half) 


Foto van de andere kaart (andere video)

Picture of the other card (other video)



 








1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle