Pagina's

zaterdag 14 november 2020

Weekkaart voor Nellie Snellen

 Hallo allemaal,

Het is weer zaterdag en dan is het mijn beurt om een weekkaart te plaatsen op de FB van Nellie Snellen. En uiteraard dat ik die kaarten ook met jullie deel, dus bij deze.

Onder de foto staat welke stempels en welke inkt ik allemaal gebruikt heb. Veel kijk plezier.



Voor de achtergrond heb ik VersaMagic inkt gebruikt in de volgende kleuren: Tatched Straw/ Aloe Vera/ Jumbo Java/ Sea Breeze/ Hint of Pesto/ Midnight Black

De stempels zijn recent uitgekomen en zijn allemaal van Nellie's Choice: SIL073 Vissers/ FTCS030 Umbellifers (paraplu plant) / FTCS027 Herbs/  MAFS002 Birds de vogels is al een oudere set.

Ik heb ook 2 nog aankomende stempels gebruikt die zijn binnenkort te verkrijgen en dat zijn de SIL077 Bulrushes en de SIL079 Ivy.

Dat was het weer voor vandaag.
Nog een fijn weekend, groetjes,
Veerle



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle