Pagina's

zondag 29 november 2020

Video + Give Away - Weggeef actie

 Hallo allemaal,

Vandaag weer een mooie winterse kaart op het menu. Deze kaart in een lente versie konden jullie vorig jaar aan onze stand maken tijdens de voorjaarsbeurs in antwerpen.


Ik heb ook de lente kaarten hier gezet zodat jullie alle versies kunnen maken.

Onder de video op mijn YouTube kanaal staat een link naar alle gebruikte materialen ik heb die van de lente kaarten er ook bij gezet.


Veel kijk plezier.

Creatieve groeten,

Veerle

je kan ervoor kiezen om niet te veel sneeuw erop te doen en weinig glitters


Of je brengt veel aan


Hier een eerste lente versie met witte en rode bloesems


Lente versie 2 met lila en lichtroze bloesems


En hier één met roze en blauwe bloesems


Zelfs voor een rouwkaartje kun je het korrel poeder gebruiken. Hier een versie met goud en zwart




En dan nu tijd voor de film. Ga zeker naar mijn YouTube kanaal, in de film vertel ik alles over de weggeef actie. Veel kijk plezier.



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle