Pagina's

zondag 6 december 2020

Nieuwe Video + Bekend maken Winnaars

 Hallo allemaal,

Welkom op mijn blog.

Vandaag weer een nieuwe workshop video op mijn YouTube kanaal. Een atypische kaart voor mij want er wordt niet één stempel op gebruikt. Dat is heel apart voor mij aangezien ik een stempelaar ben in hart en nieren. Maar het was wel heel leuk en zo eens wat anders.

Vandaag worden op het einde van de video ook de 2 winnaars bekend gemaakt van de pakketjes Card-io stempels t.w.v van 30€ elk.

Onder de video staat een link naar de lijst met gebruikte materialen maar ik zet de link er hier ook bij.

MATERIALENLIJST GEBRUIKT IN DE VIDEO


Hieronder ook alvast de foto's.



Enkele bloem




Dubbele bloem


Welke heeft jouw voorkeur? De enkele of de dubbele bloem?









3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle