Pagina's

zondag 31 januari 2021

Slimline

 Hallo allemaal,

De slimline kaarten zijn een echte hype en enorm populair. Daarom kon ik natuurlijk niet achterblijven. Vandaag en volgende week heb ik een film voor jullie waarin we slimline kaarten gaan maken. Met 2 verschillende sets en op 2 verschillende manieren maar hier op mijn blog zet ik er telkens nog 1 of meer extra foto's van nog andere kaarten bij. Om jullie nog meer inspiratie te geven. Veel kijk plezier.










Voor deze slimline kaart heb ik enkel 2 formaten van de basis mal gebruikt. De grootste heb ik bewerkt met Oxide spray Tumbled Glass en dan de kleinste (tussen vorm dus niet gebruikt) heb ik oxide spray bundled sage op gedaan. Daarna allerlei malletjes uitgesneden uit gewoon zwart karton en opgekleefd. Dit is dus nog een extra idee om de slimline mallen te gebruiken.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van de video. Graag tot volgende week.
Groetjes,
Veerle



3 opmerkingen:

  1. Beautiful slim line cards Veerle! I loved the video too. I remember making them years ago, but we weren't calling them slim line then. Can't remember what we called them. I haven't jumped back on the bandwagon again, but want to. Loving yours! Hugs, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle