Pagina's

zaterdag 20 februari 2021

Weekkaart Nellie's Team

 Hallo,

Het is zaterdag en dan is het mijn beurt om een weekkaart te plaatsen op de FB pagina van Nellie Snellen.

Ik toon jullie eerst de kaart en daaronder een beetje uitleg.


Ik heb Kraft karton gebruikt: 

CraftEmotions Karton Kraft Lichtbruin

Daar heb ik op gestempeld met VersaMark inkt en ik heb de stempel gebruikt: 

Nellie's Choice Clearstamp - Idyllic Floral Scenes - Watermolen IFS028

Daarna embossing poeder opgestrooid en verhit met de heat tool. 

VP280 Transparant Detail 20 ml 

Ik heb clear poeder gebruikt om een toon-op-toon look te krijgen. Zo zie je dat dergelijke stempels niet altijd persé ingekleurd moeten worden.

Vervolgens heb ik de randen gerafeld met het rafel tooltje. 

Nellie‘s Choice Paper distress tool PDT001 

Dan heb ik de gerafelde randen wat donker bruine inkt gegeven om ze nog ouder te doen lijken.
Het voor jou tekstje erop gezet maar daar kun je zetten wat je maar wil.
Opgekleefd op een witte basis kaart.

Ideale kaart ook voor een man vanwege de kleuren en de soberheid.

Tot de volgende keer, groetjes,
Veerle


3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle