Pagina's

maandag 28 juni 2021

Nellie's Choice Krans Kaart + Weggeef Actie

 Hallo allemaal,

Een paar weken geleden maakte ik deze krans kaart als mijn week bijdrage voor Nellie Snellen.

Omdat ik er zoveel vraag naar kreeg hoe ik ze had gemaakt heb ik er een video van gemaakt.

Er is ook een fantastische weggeef actie aan verbonden dus zeker meedoen!

Veel kijk plezier.





Veel succes met de wedstrijd.

Niet vergeten zet je bericht onder de video op mijn YOUTUBE kanaal, like de video en abonneer. Ben je reeds geabonneerd, helemaal top. Like dan de video en zet je bericht onder de video.

Veel succes.

Groetjes,

Veerle


5 opmerkingen:

  1. Voor de bloemenkaart met panelen hebt u 2 kleuren VersaColor gebruikt nl. BLACK VS-000-082 en SILVER VS-000-092.
    mvg
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning card Veerle! I love the softness and glow it has and I love that beautiful wreath. Great video too! I hope you got my email with the follow it link. If not let me know! Hugs, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een mooie kaart met een gave kleur Veerle

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle