Pagina's

dinsdag 22 juni 2021

Nieuw merk stempels in de winkel

 Hallo allemaal,

Voor ik aan de eigenlijke post begin even jullie aandacht voor iets. Er zijn veranderingen gedaan in het beleid van 'Blogger' jullie zullen niet meer op de hoogte worden gehouden van een nieuwe blogpost via e-mail, helaas. Regelmatig komen kijken is dus de boodschap.


Ik heb een nieuw merk stempels in de webwinkel "Julie Hickey Designs" het zijn hele mooie en heel veelzijdig te gebruiken stempels. Ik heb er al enkele voorbeelden mee gemaakt die toon ik jullie hieronder. Ik zet ook even de link naar de webwinkel erbij indien je ze wil bestellen: https://www.easywebshop.com/shop38464/julie-hickey-designs-clear-stempels







Ik heb hier gewerkt op Florence grijs glad karton en ik heb ingekleurd met een mix van Derwent Lightfast met Faber Castell Polychromos.


Hier heb ik gewerkt op Florence zwart glad karton, gestempeld met VersaMagic witte inkt en ingekleurd met weer een mix van Derwent Lightfast met Faber Castel Polychromos. De tekst is van Nellie's Choice en is gedaan met wit detail embossing poeder.


En de laatste is dezelfde tak als die hierboven maar deze keer heb ik gewerkt op Florence wit glad karton gestempeld met VersaMark en zilveren embossing poeder. Daarna ook weer ingekleurd met een mix van Derwent Lightfast met Faber Castel Polychromos. De "Hallo" mal is van Carlijn Design.
Het woord heb ik uitgesneden uit zwart spiegelkarton de achtergrond uit gewoon wit karton.

Ga zeker ook alle andere stempelsets van Julie Hickey ontdekken in de webwinkel ze zijn echt prachtig.

Groetjes,
Veerle





4 opmerkingen:

  1. mooie kaarten voor die bladeren kaarten zijn gaaf Veerle
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je met die mooie stempels gemaakt Veerle.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your cards are beautiful Veerle! I am loving the new stamps, they look fun to work with and of course you have made it look so easy. I hate this change with Blogger, don't know how to get notifications from blogs now or even how to get other's to get my notifications. Oh well, changes coming whether I like it or not. lol Hugs my friend, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle