Pagina's

vrijdag 15 maart 2019

AALL&Create stempels en creaties

Hallo allemaal,

Welkom op een nieuwe blog post.
Vandaag laat ik jullie enkele kaartjes zien gemaakt met een merk stempels dat ik nieuw in het assortiment heb namelijk AALL&Create.
Wil je de stempels aanschaffen klik dan op HIER de link brengt je dan naar de webwinkel waar je ze allemaal kan zien. Sommige artikelen die ik vernoem heb ik een link bij gezet naar de webwinkel. Klik gewoon op de naam en je wordt naar de pagina gebracht waar dat artikel te vinden is. Als je op bekijken klikt zie je of iets op voorraad is.
Hier komen ze:







Super leuk is deze, vooral ook de tekst erbij. Het stempeltje is ingekleurd met de Nuvo Aqua Flow Markers die geweldig gemakkelijk zijn om mee te werken, zeer hoog gepigmenteerd. En ik heb gewerkt op Sheena Douglas karton wat een geweldig goed en veelzijdig karton is. Zelfs als je zoals hier met water gaat inkleuren.
Op dit kaartje zie je ook heel goed het leuke effect van mijn ultra dik embossing poeder dat ik in lente kleurtjes heb laten maken. Op dit kaartje heb ik het blauw gebruikt.


Muisjes vind ik sowieso al heel leuk en deze twee zijn echt geweldig. Ook hier weer op het Sheena Douglas karton gewerkt en weer ingekleurd met de Aqua Flow Markers van Nuvo.
Als extra element, maar dat zie je helaas op de foto niet goed heb ik de hele kers opgevuld met de Nuvo Crystal Glaze, als deze dan opdroogt ligt er een mooie dikke glans op. Ik vind die van Nuvo het fijnste werken omdat die heel gemakkelijk aan te brengen is en niet zo stug is.


Alweer gewerkt op het Sheena Douglas karton en ingekleurd met Nuvo Aqua Flow Markers. Heel leuk is dat je de hond zo lang kan maken als je zelf wil. Zie op het volgende kaartje.



Bij de uiltjes heb ik op de achtergrond Distress Oxide inkt gebruikt die ik heel erg verwatert heb. De cirkel is gedaan met mijn Betoverend Zwart  embossing poeder. Het is zwart met een iriserende glinster in, heel mooi.


Voor deze kaart heb ik de hele achtergrond gevuld met mijn ultra dik embossing poeder, eerst een dikke laag Damspel VP466 dit is een mengeling van Rood+Zwart+Wit en daarna heb ik er nog Lentegras VP475 bijgestrooid. De HELLO is een mal van My Favorite Things en ik heb alle letters voorzien van een laag ultra dik embossing poeder Lentegras VP475 de letters gaan er ook mooi van glanzen maar helaas niet goed te zien op de foto. De eend ingekleurd met de Nuvo Aqua Flow Markers, uitgeknipt en met foam opgekleefd.


Alweer leuke muisjes hier. Weer op Sheena Douglas karton gewerkt en ingekleurd met de Nuvo Aqua Flow Markers en ook hier langs de zijkanten het ultra dikke embossing poeder gebruikt. Hier heb ik gebruikt VP471 Blauwe Vogel 


Tot slot, ook hier eenden uit dezelfde set gebruikt alweer op Sheena Douglas karton en ingekleurd met de Aqua Flow Markers. Eerst de hele achtergrond vol gezet met het badeendje, de grote eend op een apart stuk gestempeld, ingekleurd, uitgeknipt en met foam opgekleefd. Met de Nuvo Crystal Glaze wat water spettertjes aangebracht.

Dat zijn ze voorlopig, er gaan ontwijfeld nog veel meer kaartjes komen met deze stempels want ze zijn echt leuk. Ik heb er veel plezier aan gehad om de kaarten te maken hopelijk jullie aan het bekijken. 

Tot de volgende, groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Allemaal zo leuk! En sommige vind ik zo bijzonder mooi! ( de 1e en die met de muisjes) Gaaf gedaan weer Veerle! Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What fabulous cards Veerle! Each one is a delight! Hugs, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle