Pagina's

zaterdag 5 september 2020

Even niet bereikbaar

 

Beste klanten,

 

Veerle's Creatieve Hoekje gaat even moeten sluiten. 

De winkel zal gesloten zijn van donderdag 10/09 tot en met 20/09

Er kan opnieuw een afspraak gemaakt worden vanaf maandag 21/09

 

Wat de webwinkel betreft, deze zal eveneens gesloten zijn van donderdag 10/09 tot en met dinsdag 15/09


Vanaf woensdag 16/09 zullen online bestellingen terug in behandeling genomen worden.

Ik vraag evenwel uw begrip, het zal een tragere afhandeling zijn dan jullie gewend zijn omdat ik dan nog in mijn herstel periode ben.

Ik zal hulp hebben van mijn echtgenoot maar aangezien hij dit werk niet gewend is zal het trager verlopen.

 

Ik ga de komende dagen nog benutten om nog wat inspiratie te maken voor jullie zodat ook in deze periode jullie toch leuke dingen te zien krijgen op mijn video kanaal. De filmpjes zullen ingepland worden en automatisch online komen.

 

Ik zie jullie heel graag later terug.

Creatieve groeten,

Veerle


3 opmerkingen:

  1. Geniet nog even en voor daarna sterkte en beterschap! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Veerle, I am sending healing hugs and wishes for a speedy recovery!!! I know your customers will totally understand and I'm thankful you have your husband to help you. Sending gentle hugs to you my friend, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle