Pagina's

vrijdag 18 september 2020

Nellie's Choice Design Team Kaart

 Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om voor Nellie een design kaart te tonen aan jullie.

En ik heb ervoor gekozen om een embossing folder op een ietwat andere manier te gebruiken en het is een condoleance kaartje geworden. Heel ingetogen, heel sumier. Veel kijk plezier.


Gebruikte Materialen:

3D Embossing Folder EF3D009 Flower Frame

Tekst stempel DCTCS003 - Voor altijd uit het oog ...

VersaColor 83 Chateau Grey

VersaFine Clair Morning Mist



Werkwijze:

* Ik heb de embossing folder 2x gebruikt telkens wit karton.

* Een witte basis kaart van iets groter dan de embosste kaart.

* Op 1 embosste kaart stempel ik eerst de tekst met Versafine Clair Morning Mist dat is zachte grijze kleur. Dan kleef ik dit paneel al op mijn basis kaart.

* Het tweede embosste paneel daar ga ik enkele bloemen van kleuren. En dat doe ik met een kurk droog baby doekje dat rond mijn vinger gewikkeld is en VersaColor Chateau Grey. Ik heb 4 bloemen gekleurd en die met een schaartje uitgeknipt. Vervolgens die met lijm op de juiste plaats op de embossing kaart gekleefd.


Dat was het alweer, voor mijn team kaart. Ik hoop dat jullie er inspiratie kunnen uithalen. Bedankt voor je bezoekje en je berichtje.

Creatieve groeten,

Veerle

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan! Ik geloof dat ik het begrijp, hoe je het gedaan hebt. Ik ga het eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, that is an amazing 3D embossing folder, this card turned out amazingly beautiful! I love how you "colored" a few flowers and placed them back over the embossed image. So beautiful, so 3D looking and just stunning! Hugs, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie kaart, top ideetje weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle