Pagina's

dinsdag 15 september 2020

Nellie's Choice September Challenge

 Hallo allemaal,

Een nieuwe maand, een nieuwe challenge voor het design team van Nellie Snellen.

En deze maand heeft Nellie ons uitgedaagd om aan de slag te gaan met een Wrapping Die en ik had de WPD013 Flower Box.

Omdat kennissen hun zoon dit weekend trouwt dacht ik aan een doosje om centjes in te steken voor het koppeltje en daar heb ik mijn inspiratie uitgehaald.

Ik noem eerst de materialen die ik gebruikt heb en onder de foto zet ik de werkwijze.

Materialen:

Wrapping Die WPD013 Flower Box

Shape Die Vogel met Hart SDB038

Banner voor tekst Shape Die SD174 Tags

Tekst Stempel DTCS027-Proficiat

Stempel set met hartjes MAFS010-Hearts

VersaMagic inkt Aegan Blue / Night Sky / Pink Petunia / Perfect Plumeria / Key Lime

VersaFine inkt Onyx Black



Werkwijze:

* Ik heb eerst uit wit cardstock van 300gr de vorm van het doosje uitgestanst.

* Dan heb ik dit kleur gegeven met de VersaMagic Pink Petunia en Perfect Plumeria.

* Dan al de hartjes erop gestempeld met deze 2 kleuren VersaMagic. En enkele hele kleintjes in zwart.

* Dan het doosje in elkaar gezet. De lange banner uitgestanst, kleur gegeven aan de randen en de tekst erop gestempeld. Opgekleefd op het deksel van het doosje.

* Alle bloemen en takjes uitgestanst, deze mallen zitten allemaal bij het doosje. Alles kleur gegeven met dezelfde 2 kleuren roze VersaMagic en de takjes met Key lime. Alles opgekleefd.

* De vogel uitgestanst en kleur gegeven met de 2 kleuren blauwe VersaMagic en ook opgekleefd.


Heel leuk om te maken en nog leuker om te geven. Ook leuk om er een kinder doosje van te maken en snoepjes in te doen voor de kinderen om in hun klasje uit te delen.

Ik hoop dat jullie deze challenge en de inspiratie die ik jullie ermee geef leuk vonden. Bedankt voor je bezoekje en je berichtje.

Creatieve groetjes,

Veerle

3 opmerkingen:

  1. Wow Veerle, this box for money is amazing! So beautiful are the papers and the dies you used. I know the bride and groom will be in love with the box as much as the money! Hugs, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle