Pagina's

zondag 5 mei 2024

Een happy accident

 Hallo allemaal,

Heb je wel eens de uitdrukking "a happy accident" gehoord? Wel deze kaart is er zo één. Toen ik Christine haar kaartje aan het maken was wilde ik er blauwe spetters op maar de cadence verf die ik nam was veel te grijs. Dan maar gouden verf erbij dacht ik om het wat meer flashy te maken. Maar oh nee het goud werd helemaal overmeesterd door het blauw/grijze. Veel verf op de glasplaat en geen resultaat zoals ik het wilde. De spetters heb ik dan maar gelaten zoals ze waren. De verf begon ik dan maar uit te schilderen op stukjes rest karton en dat was leuk het leek wel leder. Zie het tekst label op Christine haar kaart. Maar na veeeeeel stukjes karton vol geverfd te hebben nog steeds veel verf over en was het eerlijk is eerlijk ook beu. Dan maar laatse optie nog meer water erbij en een wat groter stuk karton erdoor swipen. En toen raad eens al het goud kwam naar boven, zo mooi die achtergrond. Ik was meteen verkocht. Echt een happy accident dus. Helaas zie je het op de foto niet zo goed, je zal de kaart in het echt moeten komen bekijken. Heel simpel afgewerkt met een grunge stempel van Studio Light en een stans van Studio Light die ik eenmaal bewerkte met gouden embossing poeder en 1x met een blauwe color blend beide van Wow!. Nog wat touw en parels van Studio Light en klaar. A HAPPY ACCIDENT !!




1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle