Pagina's

dinsdag 28 mei 2024

Veerle's Creatief festival 5de editie

 Na maanden plannen, overleggen met de lesgevers, het grondplan uittekenen en nog eens en nog eens aanpassen, een vrijdag van 11uur alles opbouwen en klaar zetten was het eindelijk zover. Zaterdag 25 mei was de 5de editie van mijn Creatief Festival. Een dankwoord aan het hele team voor hun inzet: lesgevers Christine, Anja, Marianne, Jolanda en Ineke. Aan Carla voor de leuke en inspirerende demonstratie. Aan Ilse en mijn hubby Patrick om de kassa's te bemannen. Aan Danny die de drank toog bemande, Staf die de inkom voor zijn rekening nam, aan Els en Fleur die de keuken bemanden en aan Hans die zo lief was om in de keuken bij te springen om de afwasmachine te bemannen en geloof me dat was werken dag. Dank u wel Christine mijn rechter hand om de overheerlijke verse soep te maken, maar liefst 50 liter!!!

Kortom er draait een hele machine om jullie een onvergetelijke dag te bezorgen en voor mij maanden en maanden plannen en regelen. Ik kan wel zeggen dat ik en het hele team genoten hebben jullie hopelijk ook. DANK JE WEL aan het hele team voor jullie inzet. ❤️😘 en dank je wel aan alle klanten die mee een feest gemaakt hebben van deze dag.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle