Pagina's

dinsdag 21 mei 2024

Wax zegels 2

 Hallo allemaal,

Zoals ik in de vorige post al zei mijn nieuwe verslaving is wax zegels. Gisteren was het hier een feestdag en in de namiddag heb ik even wat Me-Time genomen en dat resulteerde in maar liefst 9 kaarten met wax zegels. Zooooooo leuk. Vandaag toon ik jullie de tweede.

Veel kijk plezier, groetjes Veerle


Ik heb gewerkt op Florence glad karton in de kleur Clematis.

Daarop heb ik met witte inkt de stencil gezet CraftEmotions 185070/1275

Daarover een strook Vellum wat wit touw.

Het label is een snijmal van CraftEmotions 115633/0754 en de tekst erop is van Leane Creative 55.9044 gestempeld in VersaFine Clair Monarch

De leuke Deco stekertjes zijn snijmallen van CraftEmotions, de nummers 115633/4003 + 4008 + 4004 + 4002 

De witte zijn bewerkt met Wow! embossing poeder Clear Hologram Sparkle WS12 en het rood is eco glitter van Wow! in de kleur Tuna ESPRK011

De wax zegels is van Studio Light de JMA-VD-WAX15 en ik heb Pearlescent wax beads gebruikt SL-ES-WAX06

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle