Pagina's

maandag 13 april 2020

Aquarel Look met Shimmer Poeder + Video

Hallo allemaal,

De techniek die we gaan zien in de video van vandaag is een aquarel look met Nuvo Shimmer Poeder met rubberen stempels.
Ik heb me beperkt tot 2 kleurtjes Shimmer Poeder en tot 1 stempel maar ik heb heel veel verschillende manieren van afwerking.
Veel kijk plezier.

AANDACHT:
Wie naar het filmpje kijkt hier op mijn blog, en de lijst wil zien van alle gebruikte materialen met rechtstreekse link naar de webwinkel, dit moet je doen:
1) je klikt op de start pijl zodat het filmpje begint af te spelen
2) dan zie je rechts onderaan YOUTUBE staan daar klik je op, je bent nu op mijn YouTube kanaal
3) onder de film zie je een kleine beschrijving staan over de inhoud van de film. Daaronder zie je staan "MEER WEERGEVEN" klik daarop dan zie je het scherm zich ontvouwen. Daar heb je dan eerst een link naar mijn blog en daaronder staat ALLE GEBRUIKTE MATERIALEN.
4) daar op het YouTube kanaal kun je je dan ook abonneren en de video liken door op het duimpje omhoog te klikken. Vond je de video leuk klik dan ZEKER op het duimpje omhoog.
5) Onder de video daar kun je ook een commentaartje achterlaten, ook dat is altijd heel leuk.

FILM:



KAARTEN: eerst de kaarten die je in de video hebt gezien








EXTRA KAARTEN + UITLEG


Ik heb hier de Sizzix snijmallen set Ovalen gebruikt, hier is de link: https://www.veerlescreatievehoekje.be/sizzix-framelits/657563
Met de grootste heb ik een zwart ovaal uitgesneden en met 1 formaat kleiner mijn aquarel bloem. Op elkaar gekleefd en dan heb ik uit Zwarte EVA foam, hier is de link: https://www.veerlescreatievehoekje.be/webshop?q=eva
hetzelfde formaat ovaal gesneden als mijn bloem ovaal en dit achter het geheel gekleefd. Dit geeft een mooie diepte.


Voor deze kaart heb ik dan weer de Sizzix snijmallen set Framelits Tickets gebruikt om het aquarel paneel uit te stanzen. Nog enkele Nuvo rode glitter drops erbij en klaar.


Ook hier Sizzix Framelits gebruikt, de harten, hier is de link: https://www.veerlescreatievehoekje.be/sizzix-framelits/657561
Ik heb het hart uit mijn aquarel paneel gesneden.
Dan heb ik een paneel witte EVA FOAM gesneden dat iets kleiner is dan mijn aquarel paneel en ook daar heb ik datzelfde hart uitgesneden.
Het aquarel paneel met witte PVA lijm op de EVA foam gekleefd. Let goed op dat het de twee uitsnedes van de harten mooi uitkomen. 
Dan heb ik dit gehaal op een zwarte basis kaart gekleefd.
Als laatste het uitgesneden hart (dat dus uit mijn aquarel paneel was gesneden) met lijm in het hart gekleefd. Dit ligt er nu diep in en geeft een heel mooi verzonken effect.
Tekst van Crealies gestempeld op een labeltje van CraftEmotions, daarvoor heb ik volgende snijmallen set gebruikt: https://www.veerlescreatievehoekje.be/detail/13906646-115633-0521-craftemotions-snijmallen-tabs-ballonnen-banners-17-stuks-115633-0521

Dat was het alweer voor vandaag. Vergeet niet de actie van de rubberen stempels van Crealies. Op alle stempels in voorraad -15 % KORTING geldig tot zondag 19/04 of zolang de voorraad strekt.
Schrijf in de opmerkingen box volgende code: ACTIE PAASMAANDAG2020
Hier de link naar de stempels nog eens: https://www.veerlescreatievehoekje.be/crealies-rubber-stempels

Graag tot de volgende, groetjes,
Veerle


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle