Pagina's

vrijdag 17 april 2020

Resultaten Corona Oproep

Hallo allemaal,

Zo mooi om te zien dat jullie spontaan reageerden om nog een extra metertje te gaan om anderen een hart onder de riem te steken.
Hier de resultaten.


Dag Veerle,

In bijlage foto van mijn 40 kaartjes voor # samen tegen Corona.

Mijn buurmeisje werkt op de afdeling intensieve zorgen Covid 19 in het Jessa ziekenhuis te Hasselt.
Ik zie hoe zwaar ze het daar hebben maar toch geven ze niet op.
Vandaar 40 kaartjes voor de collega's van haar om hen te bedanken voor het werk dat ze doen.

Groetjes,
Carina


Hallo Veerle


Oost-Vlaanderen is calling ...

Dank voor jouw prachtig voorstel en ik heb onmiddellijk gehoor gegeven aan jouw oproep om kaarten te maken. Ik was al van plan om naar mijn alleenstaande vriendinnen want de kans is groot dat zij zich eenzamer voelen. Het is een eenvoudig kaartje geworden gewoon met een boodschap dat ik aan hen denk. Bijkomend heb ik er ook nog ééntje gemaakt voor het woonzorgcentrum in mijn gemeente om hun te danken voor hun inzet, dag na dag, in de moeilijke omstandigheden waarin zij moeten werken.

veel succes met de actie.
Rita 







Enkele "dank"-kaartjes in de maak, voor iemand in zorghulp, verpleegster in ZOL nu ingezet bij corona patiënten , een politieman, en 2 familieleden die verpleger zijn in Heusden. Linda






Snel klaar kaartjes gemaakt om op te sturen naar eenzamen. Catherine





Mijn stapeltje kaarten om te versturen groeit terug, na de 15 die ik al verstuurd had voor de oproep van Veerle. Vandaag heb ik er 4 afgewerkt voor de zorgsector. Nathalie







Hey Veerle, 

Allereerst fijn met je heel actieve blog postjes zo kom ik de dagen in mijn kot gezellig door
 Ik heb je vraag om kaartjes te sturen opgevolgd en dat doet toch deugd 
 Alvast bedankt voor alles wat je doet
 Vriendelijke groeten en nog een fijne dag,
 Carine






Deze stapel breng ik morgen naar het bejaardentehuis monnikenhof berendrecht, is eigenlijk bedoelt voor de bewoners zelf.


Dat is heel goed Lutgarde, ik heb in de omslag voor de zorgverleners ook kaartjes bijgestoken voor de bewoners zelf. Ook voor de ziekenhuizen heb ik kaartjes bijgedaan voor de patiënten. 






Hallo Veerle,

Onderstaande kaartjes ga ik opsturen naar:

AZ Jan Portaels
Gendarmeriestraat 65
1800 Vilvoorde

Thuisverpleging Het Anker
Abeelstraat 31 bus 3.2
1800 Vilvoorde

De Keyzer & Co Thuisverpleging
Schoewever 2
1800 Vilvoorde

De Bres Thuisverpleging
Toekomststraat 6
1800 Vilvoorde

Witgele Kruis
Stationlei 74
1800 Vilvoorde

WZC Filfurdo
Harensesteenweg 72
1800 Vilvoorde

WZC Rietdijk
Bolwerkstraat 7
1800 Vilvoorde

Beaulieu-Orphea
Schaarbeeklei 222
1800 Vilvoorde

Rusthuis Parkhof
Koningin Fabiolalaan 62
1830 Machelen

Ik ga ook nog “opkikker” kaartjes maken voor de buren.

Groetjes
Rita W.


Enkele kaartjes voor het huis waar mijn schoonbroer verblijft : verzorgers, begeleiding en de bewoners.
Rita H.





Hey Veerle, hier mij bijdrage aan je oproep:
Verzonden naar 
wzc Armonea voorbereiding in testelt
Wzc Huyze Honighdries in Averbode
UZ leuven
Rode Kruis Diest
Wit-gele kruis Diest
AZ Diest

Groetjes, Marij



Mijn kleinzoon van 9 jaar maakt deze kaartjes voor de helden in het het ziekenhuis.
Lutgart




Het is me  gelukt om een stapel kaarten klaar te maken voor verzending vandaag. Om precies te zijn 19 deze keer. 👍
Ik stuur ze naar woonzorgcentra in Westerlo en Geel.
Ziekenhuizen, Hasselt, Mechelen, Antwerpen, Gent, Aalst, St.Truiden, Genk.
Verder nog wat naar vrienden.                                                                                  







En Iris heeft nog kaartjes gestuurd naar volgende woonzorg centra:

  • WZC St Elisabeth St Katelijne Waver
  • WZC St Elisabeth Duffel
  • WZC St Jozef Rumst
  • WZC De Wijtshage Reet
  • UZA
  • AZ St Maarten Mechelen
  • WZC St Lodewijk ‘s schravenwezel
  • WZC Ambroos Muizen
  • WZC Hof van Arenberg Duffel
  • WZC Huize Nazareth Tienen
  • Kasjpo bloemenwinkel
  • WZC De Buurt Zoersel


Dames dank u wel allemaal om deze actie te ondersteunen ook al had je dan misschien al kaartjes verstuurd. Velen zijn toch terug achter de knutseltafel gaan zitten en hebben de actie alsnog ondersteund. Heel tof van jullie.

Groetjes,
Veerle en hou jullie gezond xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle