Pagina's

maandag 27 april 2020

Techniek Video Deel 3 & Slot Deel Nuvo Aqua Flow Pens

Hallo allemaal,

Vandaag in deze blog post deel 3 en de slot video van de Nuvo aqua Flow Pens Technieken.
Gisteren heb ik reeds deel 3 online gezet maar ik moest de video weer opsplitsen en vandaar dus vandaag deel 3 en de slot video.
Ik hoop van harte dat jullie van deze hele reeks genoten hebben, het was enorm veel werk om de reeks te maken maar ik heb het heel graag gedaan voor jullie.

NIET VERGETEN!! De win actie, ik geef 2 setjes van deze geweldige pennen weg. Wat moeten jullie doen? Op mijn YouTube kanaal dus NIET op FB of hier op mijn BLOG je moet echt naar mijn YouTube kanaal gaan en daar moet je de 3 hoofdvideo's een duimpje omhoog geven én een berichtje achterlaten onderaan de video's.

ALS jullie onder ALLE video's van deze reeks een berichtje achterlaten maken jullie dubbel kans om te winnen.

LET WEL, je moet in het bericht je voornaam+achternaam achterlaten dus geen roepnamen of dergelijke zoals "creatieveling" of zo. Ik heb echt jullie volledige naam nodig om te zorgen dat de prijs terecht komt waar moet. Ook de achternaam want er zijn veel dames met dezelfde voornaam.

Hier zijn dan de laatste 2 video's. Veel kijk plezier.












Woensdag maak ik de winnaars bekend in mijn nieuwe YouTube filmpje. Zeker woensdag naar mijn YouTube kanaal komen dus.

Tot dan, groetjes,
Veerle

3 opmerkingen:

  1. je hebt hele mooi kaarten gemaakt Veerle......................ik heb alle filmpjes gezien maar snap er niets van dat mijn reacties er niet staan ik heb ze allemaal geliked en op nieuw weer een reactie geven met mijn naam erbij karin van eijk........ik hoop dat het gelukt is...........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Veerle heel erg bedankt dat je me toch laat deelnemen.
    ik vind het raar heb alles na gekeken maar kan niets vinden waar het aan ligt.

    ik zie morgen wel als ik in de prijzen ben gevallen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle