Pagina's

woensdag 22 april 2020

Techniek Video Deel 2 + GIVEAWAY

Hallo allemaal,

Hebben jullie genoten van deel 1 technieken met de aqua flow pens ?
Ik zou zeggen, neem dan een drankje, ga lekker relaxt achteruit liggen en geniet want hier is deel 2.

Niet vergeten om kans te maken op één van de gratis setjes moeten jullie op mijn YouTube kanaal bij elke video een berichtje achterlaten en ook elke video liken door een duimpje omhoog te zetten. Je kan daar de video delen.

Kijken jullie dus hier op mijn blog naar de video dan moet je in de kader van het filmpje de button YouTube aanklikken dan kom je op het video kanaal.

Veel kijk plezier.

Video 1 met techniek 5 & 6 
Ik heb moeten opsplitsen anders werd de video te lang voor jullie.
Straks video 2 nog.












Welke kleur is voor jou de mooiste ?



Ik heb ook even schuin een foto gemaakt, hopelijk zien jullie dan heel goed de prachtige shimmer van de Midas Touch pen.



Bedankt voor het kijken, hopelijk heeft het je veel plezier gedaan.
Groetjes,
Veerle

3 opmerkingen:

  1. mooie kaarten Veerle maar deel 6 met die embossing poeder vind ik nog het mooiste.....ben benieuwd naar 7 en 8

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Veerle, really beautiful..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle