Pagina's

dinsdag 14 april 2020

Zijdevloeipapier Variatie 1

Hallo allemaal,

Jullie zijn al goed aan de slag gegaan met het zijdevloeipapier of tissue papier heb ik gezien. Dat doet me heel veel plezier.

Vandaag heb ik een eerste variatie met het tissue papier voor jullie.
Veel kijk plezier.


Hoe doe je dat ?

Ik heb een redelijk groot stuk tissue papier open gelegd en daar heb ik water op gesprayed. Daarna rijkelijk besprenkeld met Nuvo Shimmer Poeder Storm Cloud. indien nodig nog water toevoegen. Daarna goed aan de lucht laten drogen of versnellen door het met de heat tool te drogen. Let goed op dat je je papier niet scheurt !!!

Eens het goed droog is bedek je een paneel met de easyconnect en je kleeft je tissue papier erop. Het overtollige eraf snijden met een schaar en daarna de randen met een snijplank of guillotine bijsnijden.

kleef je paneel op een zwarte basis kaart. Stans wat bloemen en takjes uit wit karton en kleef op met PVA glue. De tekst stans is een snijmal van craftEmotions en die heb ik verschillende keren uitgestanst en alle lagen op elkaar gekleefd. Kleef dan op je kaart. Nog witte Nuvo drops op de bloemen en klaar.

Tot de volgende keer en bedankt om langs te komen. Laat zeker ook een berichtje achter onderaan.

Groetjes,
Veerle


3 opmerkingen:

  1. I LOVE this technique and going to try it, thank you for the inspiration.

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en leuke techniek Veerle! Ook de eerdere posten hebben leuke creaties. Bedankt voor de uitleg in de filmpjes!!
    Veel liefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en voor het achterlaten van een berichtje. Veel knutselplezier gewenst. Hartelijke groetjes, Veerle